Veel Gestelde Vragen
Het snelste antwoord op al jouw vragen
Jouw levering
Verzending
Elke bestelling van € 85 of meer wordt gratis thuisbezorgd.
Plaats je een bestelling met een totaalbedrag van € 85,00, dan rekent Little Stork geen verzendkosten. Je kunt ervoor kiezen om je bestelling te laten bezorgen bij je thuis, werk of een gekozen ophaalpunt.
Plaats je een bestelling met een totaalbedrag van minder dan € 85,00, dan bedragen de verzendkosten € 5,95 om het te bezorgen op een huisadres of ophaalpunt. Als je ervoor kiest om je bestelling op te halen in de Little Stork winkel, dan worden er ook in dit geval geen verzendkosten gerekend.
Wij bezorgen in België voor een vast bedrag van € 5,95. Is je bestelling hoger dan € 85,-, dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht. Naar Nederland bezorgen wij voor een vast bedrag van €??? en naar alle andere Europese landen voor € ???. Is je bestelling uit Nederland of ander Europees land hoger dan €???,- dan worden er geen verzendkosten in rekening gebracht.
Meditation williamsburg kogi blog bushwick pitchfork polaroid austin dreamcatcher narwhal taxidermy tofu gentrify aesthetic.
We verzenden je pakje binnen 1 à 3 werkdagen. Je ontvangt een verzendbevestiging van ons als je pakje is vertrokken.
In België worden de pakketjes normaal de werkdag volgend op de verzending geleverd. Voor Nederland geldt een levertermijn van 1-2 extra werkdagen.
Nee. Bij een bestelling via de webshop kan je geen tijdstip kiezen. Omdat onze bezorgdiensten die optie simpelweg niet hebben om datum en tijd te kiezen.
In sommige gevallen kan je het bezorgadres wijzigen via de mail die je van de vervoerder ontvangt.
Is dit niet mogelijk? Dan willen we je vragen om het contact formulier in te vullen en de oude- én nieuwe adresgegeven te noteren.
Vul bij e-mailadres het e-mailadres in die je gebruikt hebt bij het plaatsen van je bestelling. We kunnen niet garanderen dat we het bezorgadres kunnen wijzigen, maar gaan wel ons best doen bij de vervoerder.
In het overzicht van bestellingen in jouw account vind je de meest actuele status van jouw pakketje. Zodra het pakket is overhandigd aan de vervoerder wordt de track & trace-code ook hier toegevoegd.
Heb je een bestelling geplaatst zonder account? Bijvoorbeeld als gast of vanuit de winkel. Dan houden we jou per mail op de hoogte. Hierin staat een track & trace-code waarmee je de zending kan volgen en een indicatie krijgt hoe laat je de bezorger precies kan verwachten. Onderaan de pagina kan je met behulp van de code jouw pakketje traceren.
Wij streven er naar om alles zo efficiënt en ecologisch mogelijk te verpakken én te versturen. Echter als jouw bestelling te groot is of de gekozen producten te variërend zijn qua omvang, zal er gekozen worden om de bestelling in verschillende pakketten op te delen.
Neen, dat kan niet. In uitzonderlijke gevallen kunnen we extra flexibel zijn en is het misschien wel mogelijk. Hiervoor kan je best telefonisch contact opnemen met ons op het nummer +32 491 10 02 92.
Jouw gegevens
Account
Wanneer je een account op de Little Stork webshop wil aanmaken ga je als volgt te werk:
- Klik bovenaan op het icoontje: ‘inloggen’ of op deze link
- Klik op “maak een account aan”
- Vul vervolgens de gevraagde informatie in en klik op de knop “verzenden”
- Je krijgt hiervan een bevestigingsmail aan om je account te valideren.
Alvorens jouw aankoophistoriek te kunnen bekijken dien je eerst in te loggen op jouw account.
Van zodra je dat hebt gedaan klik je onder Mijn Account op “Mijn Bestellingen“.
Natuurlijk.
Alvorens jouw persoonlijke informatie te kunnen aanpassen dien je eerst in te loggen op jouw account.
Van zodra je dat hebt gedaan klik je onder account details “Account gegevens”.
Pas de gewenste gegevens aan en klik vervolgens onderaan de pagina op: “Wijzigingen opslaan”.
Ja, dat kan.
Volgens de GDPR wetgeving dient elke eindklant zijn persoonlijke informatie te kunnen wissen, al dan niet met behulp van de winkelier.
Indien je dat wenst kan je hiervoor een mail sturen naar info@littlestork.be met als onderwerp “Persoonlijke data wissen” met daarin het mailadres waarop uw account op onze webshop actief is.
Bij ontvangst van deze mail zullen wij volgende informatie verwijderen:
- Naam
- Adres
- Creditcard informatie
Controleer eerst je gegevens. Kijk zeker na of de ingevulde gegevens correct zijn, een schrijffout in je mailadres zorgt ervoor dat je niet kan inloggen.
Is het ingevoerde wachtwoord correct? Indien je het vergeten ben kan je steeds klikken op “wachtwoord vergeten” zodat je een nieuw wachtwoord kan aanmaken.
Heb je nog steeds problemen met aanmelden? Contacteer ons via info@littlestork.be zodat onze klantendienst je hierbij kan helpen.
Onze nieuwsbrieven staan vol met interessante informatie, maar ook wanneer we een actie of korting doen krijg je hiervan bericht.
We begrijpen echter dat niet iedereen graag een nieuwsbrief krijgt, dus heb je zeker de mogelijkheid om je hiervoor uit te schrijven.
Wanneer je een volgende nieuwsbrief van ons ontvangt klik je onderaan op “afmelden van onze nieuwsbrief”.
Wil je in de toekomst opnieuw mails van ons aankrijgen kan je dit doen door onderaan op onze website je opnieuw in te schrijven.
Jouw producten
Bestelling
Van zodra je een betaling hebt gedaan ontvang je meteen een orderbevestiging per mail.
Indien je deze niet meteen kan terugvinden raden we je aan de mappen “reclame” en “spam” te controleren.
Zit de orderbevestiging er toch niet in? Stuur ons dan een berichtje zodat we de orderbevestiging opnieuw kunnen sturen.
Elke bestelling wordt met de grootste zorg gecontroleerd en verzonden, een fout kan altijd gebeuren.
Indien je een verkeerd product hebt ontvangen heb je hiervoor enkele mogelijkheden:
- Je brengt het verkeerde product terug naar onze winkel en wij zorgen dat je het juiste artikel ontvangt indien het op stock is.
- Je stuurt het verkeerde product terug naar ons en wij sturen het juiste artikel op.
Elke bestelling wordt zorgvuldig nagekeken en opgestuurd.
De redenen waarom dit zou kunnen gebeuren:
- De fysieke stock van het bestelde product klopt niet.
- Een product kon besteld worden maar heeft een langere leveringstermijn.
Indien het een van bovenstaande gevallen is zullen wij je steeds op voorhand verwittigen per mail of telefoon.
Van zodra je een betaling heb gedaan wordt jouw bestelling automatisch naar ons doorgestuurd. Je kan de bestelling dan via onze webshop zelf niet annuleren.
Wil je jouw bestelling toch annuleren stuur je een mail naar info@littlestork.be met als onderwerp:
“Annulatie bestelling XXXXX”
Vervolgens zal iemand van onze medewerkers jouw bestelling annuleren en het betaalde bedrag als tegoed op je account zetten.
Ja, indien zo aangeduid op de productpagina.
Wanneer je een product kunt pre orderen betekent dit dat het product nog niet bij ons op voorraad is, maar wel onderweg is. Door een pre order te plaatsen ben je ervan verzekerd dat je een exemplaar hebt gereserveerd bij de eerstvolgende vracht.
Jouw aankopen
Betaling
Tuurlijk! Onze webshop werkt met Mollie, een Europees gevestigd bedrijf, waardoor de volledige betalingscyclus compleet veilig is.
Jouw betaling wordt afgehandeld en beveiligd door Mollie zonder extra kosten.
Op onze website kan u betalen met:
- Bancontact
- Mister Cash
- Visa
- MasterCard
- Maestro
- PayPal
- iDeal
- Ecocheques
➤ Meer info Betaalmogelijkheden
Ja dit kan zeker, zowel in de winkel als online op onze webshop kan je een cadeaubon aankopen.
Via de webshop kan je kiezen tussen een fysieke als digitale cadeaubon. De fysieke wordt binnen de 3 werkdagen naar je opgestuurd, maar een digitale ontvang je direct in jouw mailbox.
De cadeaubonnen zijn zowel in de winkel als op de webshop bruikbaar.
Bij (tijdelijke) acties maken we naast automatische kortingen ook gebruik van promocodes die uniek zijn. Als de door jouw verkregen promocode niet werkt kan dit zijn doordat:
- de schrijfwijze niet correct is
of - de promocode niet meer geldig is
De creditcardgegevens worden veilig gecodeerd en opgeslagen door Mollie, onze betalingsprovider. Little Stork en de partners hebben geen toegang tot jouw creditcardgegevens.
Als je een product wilt omruilen
Omruilen & Retourneren
Je kunt een product retourneren binnen 14 dagen nadat je het ontvangen hebt. Je kunt een product retourneren als het niet gebruikt is en in de originele verpakking zit.
Breng je product naar onze winkel of meld je retour aan via het online retourformulier. Je product opsturen werkt als volgt:
- Gebruik een stevige verpakking voor je product. Print je verzendlabel uit of schrijf het antwoord- en retournummer op de doos. Die vind je in de mail die wij je hebben gestuurd.
- Geef je pakje af bij een postkantoor.
Zodra we jouw product ontvangen hebben, gaan we aan de slag. Binnen de 14 dagen kan je kiezen of je je product wilt omruilen of een tegoed wilt ontvangen. Bij omruiling sturen we na ontvangst het nieuwe product zo snel mogelijk naar je toe!
Indien jouw retouraanvraag werd goedgekeurd zend je het onbeschadigde product in zijn originele verpakking naar het volgende adres:
Jagersstraat 7
8480 Ichtegem
België
Ja, je kunt je product in onze Little Stork winkel afgeven. Je hoeft je retour van tevoren niet online aan te melden en niets uit te printen. We kijken in de winkel dan persoonlijk naar de beste oplossing.
Gebruik de originele en onbeschadigde verpakking van het product. Op die manier is de kans op beschadigingen zo klein mogelijk en kunnen we er nog een ander kindje blij mee maken.
Je verpakte product verzend je vervolgens in een stevige doos die je goed afsluit.
Product goed ingepakt? Nu hoef je enkel nog je pakketje op te sturen naar:
Jagersstraat 7
8480 Ichtegem
België
Ja, je mag je product uitproberen zoals je in de winkel ook zou doen.
Bevalt het product niet? Dan kun je deze retourneren. Het is dan wel belangrijk om je product in de originele staat en verpakking terug te sturen. Zo kunnen we er nog iemand anders blij mee maken.
Binnen de 14 dagen na ontvangst van je product heb je 3 opties:
- Je product gratis ruilen voor een ander product.
- Je product laten repareren.
- Je product retourneren en het tegoed terug op je account laten zetten.
Zodra we je retourzending verwerkt hebben, betalen we je zo spoedig mogelijk terug. Hoe snel je het betaaltegoed op je account hebt staan, hangt af van je gebruikte betaalmethode.
Je begrijpt wel dat je de volgende artikelen niet kan terugsturen:
- Vouchers, cadeaukaarten en tegoedbonnen. Ook als ze nog niet gebruikt zijn.
- Producten met gebruikssporen en/ of beschadigingen.
- kosten voor bijzondere verzendopties.
Om het volledige aankoopbedrag terug te krijgen is het belangrijk om je product in de originele staat en onbeschadigd terug te sturen in de originele en intacte verpakking.
Bijvoorbeeld: haal speelgoed uit de doos en bekijk het van alle kanten, maar speel er niet mee om gebruikssporen te vermijden.
Op deze manier kan een ander kindje ten volle genieten van het product en blijft de afvalberg klein.
Wij beoordelen en handelen elk geretourneerde product apart af. Soms is het ene product eerder gecontroleerd en verwerkt dan het andere. Het kan dus voorkomen dat je voor het ene product wel al je geld hebt teruggekregen, maar voor de ander nog niet. We vragen je om dit nog even af te wachten.
FAQ
Op de Little Stork site is veel informatie te vinden over allerlei onderwerpen. Om alles overzichtelijk te houden lijsten we de veel gestelde vragen even voor jou op. Staat jouw vraag er niet bij? Stuur ons dan gerust een berichtje!